حتی نمیدونم چرا اینا رو می‌گم

دیشب داشتم فکر میکردم من اونموقعا که اینجا بودم واقعا زندگی کردم

و دلم برای همتون تنگ شده

دلم برای سلین تنگ شده

برای هیرای

برای ثنا(اون بزغاله همیشه پیشمه ولی بازم دلتنگشم)

برای چومی

برای مانیا

برای هیون ری

برای میتسوری عزیزم

برای ویلی

برای‌ مائو

برای پریا

برای گریسون

برای لی‌لی

برای آلا

برای آیسان

برای میکا

برای ایمی

برای جیوو

برای جندوکی

برای سنپای

برای بلا

برای نیما

برای کیانا

و برای همه اونایی که اسمشون رو یادم رفت بنویسم،دلم تنگ شده

کاش هممون دوباره بچه‌ بشیم،کاش هیچوقت اون‌ ذوقمون که باهاش میومدیم اینجا کور نمی‌شد

ناشناس

😂😂😂

کص ننت 

امیدوارم زودتر مشکلت حل بشه:)
و تو فکر کردی در چه جایگاهی هستی که بخوای به مادر من بی‌احترامی کنی؟ارث پدرت رو خوردم؟خیر
پس میتونی با یه آنفالو خودت رو راحت کنی اگه هم نمیتونی بابتش خودکشی کن.
𝓜𝓸𝓸𝓷 ..

منم دلم برای خیلی ها تنگ شده 

که شامل بالایی ها هم میشه TT

چقدر شما آشنایی
𝓜𝓸𝓸𝓷 ..

#ناشناس 

جرئت داری همین حرف زشت رو بدون فیلتر بزن

جلو در دهن آدم‌های فرافکن رو نمیشه گرفت.
𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 ‌‌‌

بیان قدیم خیلی قشنگ تر از سرزمین مردگان الانه‌

کاری به مرده بودن الانش ندارم،الان اگه مثل قبل بشه هم من دیگه دوستش ندارم
صرفا نیاز داشتم هممون دوباره احمق و بچه باشیم
ثنآ ‌‌‌‌‌

ناشناس عزیزم، متاسفم من بچه فقیری هستم و فکر کردم دیشب با مامانت سر نرخ به نتیجه رسیده بودیم.. نیازی بود بچش رو بفرسته اینحا؟ ای وای.

آی
mitsuri ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

منم همینطور =)))) کاش میتونستم چاقو زیر گردن همشون بذارم و برشون گردونم ولی خب... سر همشون شلوغ شده‌، بزرگ شدن و دغدغه های عظیم الجسه دارن. TT 

بیان واقعا غم انگیز شده

+

@ثنا

دهنتXDTTT پاره شودم. طرف حالش بده

خیلی گوگولی گفتی
حتی خودتم بزرگ شدی میتسو...
اوهوم
Jiwoo ‌‌‌

روزای..خوبی بود شاید؟

به هرحال هرچقدر هم الان فکر کردن بهش، باعث حال بدیم می‌شه ولی حداقل اون زمان باعث لبخندم بود.

عه جیوو
اره بود
ᴬʸˢᵘ ‌

روزای خوبی نبود.

الان خیلی بهتره همه چیز..

خوشحالم که اینجوریه برات
𝓜𝓸𝓸𝓷 ..

اون زمان لبخندهای اینجا فرق داشت 

لبخندهایی که یادمه، یادم نمیره 

الان سکوت اینجا پر شده 

صدای لبخند ها نمیاد 

 

 

*من میزوکی ام (لیلی هم بهم میگفتن ولی میزوکی ام )

قبول دارم
یادم نمیاد تو رو چرا...
ꜱᴇᴛʏ ..

بشدت دلم برای اون موقع که همه اینجا جمع میشدن تنگ شده، خیلی.

ولی واقعا کاری از دستم بر نمیاد..

امیدوارم سالم و سلامت باشن
mitsuri ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

به خودمون اومدیم دیدیم رفتیم تو هیفده🙂

ولی همیشه پشمک کوچولوی من میمونی
مثل مامانا گفتم
mitsuri ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

میووTT *بغلل*

بغل گنده /(>.<)\
𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎 --

راستش منم همینطور. دلم برای دورانی که این موقع سال بیان کلی شلوغ بود تنگ شده. انگار پست گذاشتن و شرکت‌ توی چالش‌های عیدانه وظیفمون بود. و همینطور وقتایی که توی پست‌ها تولد همدیگه رو تبریک می‌گفتیم. واقعا دوران قشنگی بودش..

موافقم:)))
‌‌‌‌‌Anima ‌‌‌‌‌

حداقل اول املای درست کلمات رو یاد بگیرین بعد سعی کنین کسشعر برای من تایپ کنین

‌‌‌‌‌Anima ‌‌‌‌‌

مجازی و بیانو ازتون بگیرن هیچ گوهی نیستین

تو واقعیتم که انقدر کیر به خوردتون دادن که محل تخلیه عقده ها و جلب توجهتون شده مجازی

دیگه چه میشه کرد،مادرجندگی هم درد بی درمانیه که شما تغییر تو کارتون نبوده

ناشناس

مجازی و بیانو ازتون بگیرن قد قد قد... هیچ گوهی نیستین یعقوب یعقوب...

واقعا حوصله و وقت قبلنا رو ندارم
خدانگهدار شما
𝓜𝓸𝓸𝓷 ..

عب نداره 

بیا الان همو بشناسیم ^^

 

+ملا چقدر پروو ان -_- محل نزارشون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سیاهیِ احوالم نشو،احمق!
Designed By Erfan Powered by Bayan